5 תשובות
לא יודע, אצלי זה יוצא די מהר, בנגיעה השלישית-רביעית בענבל. אבל אני מקיא ממש לעיתים רחוקות, אני אנורקסי, לא בולימי.

יכול להיות שזה בגלל שאת מקיאה כל הזמן אז הגוף שלך איכשהו 'התחסן' נגד זה.
שואל השאלה:
זה יוצא לי גם מהר פשוט לא הכל יוצא בפעם הראשונה,וגם לא בשנייה או בשלישית או ברביעית וכן הלאה...
אנונימית
כן, את מתכוונת לנקודת האל חזור. גם לי זה לא יוצא ככ מהר, לאף אחד לא. זה לוקח זמן עד שמגיעים אליה...
שואל השאלה:
מה זה נקודת האל חזור?
אנונימית
שמקיאים אוטומטית בלי שצריך להכניס אצבע. זה קורה אחרי כמה פעמים שמגרים את הענבל. ואז אי אפשר להפסיק עד שהכל יוצא. וזה ממש מגעיל, יכול (וגם קרה לי) לצאת גם מהאף /=