12 תשובות
למה לא? אם יהיה חם בחוץ אז כן
נראה לי עבר התקופה של הים..
נראלי יהיה קפוא מידי
אם לא יהיה קר אז למה לא
אם יהיה מזג אוויר סבבה אז למה לא
יהיב לך קר נראה לי אבל לא בטוח... תקום בבוקר ותראה
לא
יהיה לך קפוא
יהיה לך קפוא
קר
יהיה קריר קצת לא?
ברור, 30 מעלות מחר.
באותו הנושא: