התחברות
הרשמה
בנים מה הכי מעלה לכם אצל בנות? מבחינת אופי, מבחינת יופי ומבחינת התנהגות.
29 באוקטובר 2018, 17:57
מראה
תכונות
התנהגות
תשובה אחת
ש היא לא מפחדת מדברים ו היא מוכנה לקחת אתגרים
א
אלעד השוקולד
באותו הנושא:
בנים ובנות, מה הכי מעלה לכם בבחור/ה מבחינת אופי ומבחינת יופי?
בנות, מה הכי מושך אתכן מבנים? (מבחינת אופי)
בנים לאיזה סוג בנות אתם נמשכים? מבחינת אופי ויופי תפרטו איך הייתם רוצים שאישתכם לעתיד תהיה (יותר מבחינת אופי)
בנים, מה מוריד לכם מבת? מבחינת מראה ואופי.
בנים מה מוריד לכם בבנות? גם מבחינת מראה וגם מבחינת אופי
בנים/בנות מה הטעם שלכם/ן בבנות/בנים מ*בחינת האופי*?
שאלה לבנות, מה אתן אוהבות בבנים מבחינת אופי?
איך אתם מדמיינים את בת/בן הזוג המושלם/המושלמת בשבילכם? גם מבחינת מראה וגם מבחינת אופי
בנים עם מי תעדיפו יותר לצאת (מבחינת מראה, הניחו לאופי.)
בנות לאיזה בנים אתן נמשכות מבחינת מראה ואופי ? ומה יותר חשוב לכן אופי או מראה ?
בנים, איזה בת זוג הייתם רוצים מבחינת מראה ואופי?