5 תשובות
תשאל את המורה. ולאט לעצור ולעשים ניוטרל. ואז הילוך ראשון
כשלומדים נהיגה אז מורידים הילוכים עד להילוך שני(אם אני זוכר נכון), ואז פשוט מחזיקים קלאצ וברקס בזמן שעומדים במקום.
אבל כשאת עם רישיון כבר אז זה לא כזה משנה, את יכולה בהילוך שלישי פשוט ללחוץ על קלאץ וברקס בשביל להאט, ואז כשתגיעי לעצירה מוחלטת את יכולה להוריד פשוט להילוך ראשון או להיות על ניוטרל, ואז כשתסעי לשלב הילוך ראשון.
כשאתה מתקרב לרמזור פשוט תאט
תלחץ קלאץ תוריד ישר לראשון תתקרב לרמזור כמה שניתן ותן ברקס
שואל השאלה:
הקטע הוא שאני לא מבינה מה קודם כשאני מתקרבת לרמזור
קודם ללחוץ על הקלאץ או הברקס?
אנונימית
קודם על הברקס כדי להאט
ואז להוריד הילוך