4 תשובות
איכ.
קשה לי עם התיאורים..
כל אחד והמשיכה שלו..לא שופטת..
סיפור חיי
אני לא רואה בזה שום בעיה
כל אחד הטעם והמשיכה שלו, יש לי מלא חברות שגם ככה, זה סבבה.