8 תשובות
תלוי אם זו עבודה קשה או לא, כי זה קשה כל כך הרבה שעות
לא
לא..בכללי יותר מ12 שעות עבודה לא כדאי
לא כי אז לא יהיה לך זמן לכלום
עדיף עבודה שחוזרים ממנה מקסימום בשבע
אם זה לתקופה מוגבלת אז אפשר לשקול. אך לאורך זמן פשוט לא תחזיק מעמד. אתה צריך להשאיר מקום לעצמך לחיות. ולנוח העבודה היא בשביל לחיות. אבל אנו לא חיים בשביל לעבוד
זה המון שעות את צריכה לקבל לדעתי תוספת שכר ומאוד תלוי בעבודה ובשכר
אנונימית