4 תשובות
קודם כל שאלה ממש יפה!
לצערי זה בהחלט לא צודק, מסכימה איתך לחלוטין.
לצערי זה בהחלט לא צודק, מסכימה איתך לחלוטין.
אתה כלכך צודק+=+
אנונימית
כי אם היה אפשר לקבל פרח מאנונימי אז היו יכולים לראות לך את זה בפרופיל וזה לא היה אנונימי
כי אי אפשר לעשות שטויות ולקלל נגיד ולא "להענש" לדעתי זה סבבה ככה וצריך להשאר
באותו הנושא: