תשובה אחת
חוק שימור אנרגייה לדעתי
לפעול כנגד החיכוך עם האוויר בכדי לדאוג שכמות האנגרייה במערכת לא תקטן מהר מאוד (משהו כזה שכחתי את המילה המדוייקת המתאימה)
ג. זה תבדקי בגוגל
https://he.wikipedia.org/wiki/%d7%9e%d7%98%d7%95%d7%98%d7%9c%d7%aa
(קיים הסברים טובים כאן לשאלה)