9 תשובות
מאוד
לא.
לא ממש
בוודאי.
אין יותר סיפוק מלעזור פה לאנשים שנמצאים ממש בקרשים ולהעלות אותם ולחשוב שאתה אפילו לא מכיר אותם...
אנונימי
אי אי לא
שואל השאלה:
גם אני לא...
גם אני לא...
אנונימית
כן, אחלה מקום לעזור ולצחוק עם אנשים.
באותו הנושא: