10 תשובות
נמוכה-ממוצעת, אבל לא אפסול גבוהות
נמוכה.
בשבילי נמוכה כי אני בעצמי נמוך יחסית
נמוכה
אם היא לא גבוהה/ נמוכה ממני בממש הרבה אז לא משנה לי
נמוכה
גבוהה
ממוצעת או קצת גבוהה
לא משנה ממש
גבוהה
אנונימי
באותו הנושא: