התחברות
הרשמה
טוב אז יש לי חברה שהיינו חברות טובות בתיכון, והיא עזבה בכיתה יא והתחתנה עכשיו היא כמעט ולא עונה לשיחות שלי, מה עושים?
27 באוקטובר 2018, 19:38
תשובה אחת
אין הרבה מה לעשות, אם היא לא רוצה לחדש את הקשר זה הפסד שלה
(
(Smile (I'm not okay