6 תשובות
כן,זה מלבין
עשיתי דרך הקופת חולים, זה ממש מלבין כן, לא כמו קיר אבל עדיין
שואל השאלה:
מה?למה שזה יהיה כואב?
מה?למה שזה יהיה כואב?
אנונימית
ממליצה בחום על מרפאת coconut pro המציעה מגוון טיפולי שיניים בניהם טיפולי הלבנות שיניים מצויינים מצרפת לך קישור למטה
קישורים מצורפים:
לero- האם ההלבנה כואבת? כי רופא שיניים אמר לי שזה מאוד כואב...
אנונימית
לא עשיתי, רק טיפול אצל שיננית שזה מנקה לכלוכים או כתמים משטיפות פה שגורמים להכתמת שיניים.. אבל הבנתי מרופא שיניים שכל הלבנה מסויימת שנעשה. היא תחזיר את הגוון הטבעי איתו נולדנו- אם לא נולדנו עם לבן טבעי, אז זה לא יעזור.. זה יביא את השיניים לגוון שאיתו נולדת. שזה לרוב גוונים של קרם, אופייט.. שנהפך לצהבהב עם הזמן.
באותו הנושא: