3 תשובות
אם את לא שמה חמאה אז לא ממש, קצת כמו תירס רגיל, והרבה יותר בריא מחטיף
הכי הכי בריא זה פשוט להכין בבית מגרעיני תירס. בשקיות המוכנות לא רק שיש הרבה קלוריות יש גם הרבה חומרים מלאכותיים (חומרי טעם וריח, חומר משמר, שומן) ולכן הכי בריא זה פשוט גרעיני תירס רגילים שמכינים בסיר
אנונימית
גרעיני פופקורן טבעיים שאת בעצמך מכינה בבית מגריעיני תירס רגילים- לא.
שקית מוכנה עם גרעינים בפנים שאת קונה חפיסה כזאת מוכנה למיקרוגל- כן . ובמיוחד אם זה מכיל גם חמאה.
שקית מוכנה עם גרעינים בפנים שאת קונה חפיסה כזאת מוכנה למיקרוגל- כן . ובמיוחד אם זה מכיל גם חמאה.