2 תשובות
אם אתה רוצה לכתוב תווים אז עדיף להוריד guitar pro.
זו תוכנת midi שנועדהלכתוב תווים בצורה נוחה
לא.. אין במפת תווים.. אבל יש שם אותיות של כל מני שפות ככה שזה מגניב קצת!
אניווי, אני לא ראיתי תווים