12 תשובות
תפסיק להיות אידיוט תענה להודעות שלה, תיפגשו שוב ותדבר איתה כמו שצריך
להגיד לה שזה נגמר, וזהו.
אולי אפילו לעשות סגירת מעגל, אל תהיה פחדן.
אולי אפילו לעשות סגירת מעגל, אל תהיה פחדן.
תיפגש איתה שוב ותסגור את זה יפה גם אם היא תבכה עדיין תישאר שם.
שואל השאלה:
מה קרה? אתה בסדר?
מה קרה? אתה בסדר?
אנונימי
שואל השאלה:
dafuq אני בכיתי לא היא..
dafuq אני בכיתי לא היא..
אנונימי
אם אתה רוצה להיפרד ממנה כדאי שתהיה כנה איתה כי אז תפגע בה עוד יותר וזה יהיה יותר נורא.. ואם אתה לא רןצה להיפרד ממנה תאמר לה את הסיבה שברחת או רצית לדבר איתה ושלא התכוונת לזה שאתה רוצה להיפרד ואני בטוחה שהיא תבין.. הכל תלוי במה שאתה מרגיש
שואל השאלה:
למה אני צריך להצטער?
למה אני צריך להצטער?
אנונימי
שואל השאלה:
עדיין.. זה פדיחה היא תספר עכשיו לכולם וכולם ידעו ו. ואי אכלתי אותה
עדיין.. זה פדיחה היא תספר עכשיו לכולם וכולם ידעו ו. ואי אכלתי אותה
אנונימי
שואל השאלה:
כי לא יודע היא ערסית כזאת.. לא רציתי להיות חבר שלה היא פשוט גברית ברמות וזה ממש לא בשבילי ..
כי לא יודע היא ערסית כזאת.. לא רציתי להיות חבר שלה היא פשוט גברית ברמות וזה ממש לא בשבילי ..
אנונימי
אז פשוט תאמר לה שאתה רוצה להיפרד וזהו.. זה לא צריך להיות סיפור אם מההתחלה לא היה בינכם משהו רציני ולא רצית את זה
אם אתה רוצה להיפרד ממנה למה בכית? אולי אתה לא ממש רוצה?
שואל השאלה:
אני מרגיש שפגעתי בה..
אני מרגיש שפגעתי בה..
אנונימי
באותו הנושא: