5 תשובות
הרבה אנשים נטשו את האפליקציה לטובת פייסבוק ואינסטגרם ובvine הבינו שפחות משתלם להם להשאיר אותה פעילה.
אוףף זה היה מצחיק בטירוף
מצחיק לי שכשהיה ווין כולם עזבו ועכשיו רוצים שיחזור ..
ובקשר לשאלה בגלל שכולם עזבו
.xo
כי הרבה אנשים לא השתמשו