5 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנתי
לא הבנתי
אנונימית
למה אומרים "בוקר טוב"? בוקר הוא אף פעם לא טוב
שואל השאלה:
וואלה יש בזה משהו כנראה מאותה סיבה
וואלה יש בזה משהו כנראה מאותה סיבה
אנונימית
כמו ששומרים את השבת ככה לשמור על הבן אדם שבת שלום..
זאת השאלה הכי מטומטמת ששאלו כאן עד היום
אנונימית
באותו הנושא: