4 תשובות
לא שלי של בת דודה שלי
היא ישנה אצלי וקיבלה באמצע הלילה והיא קצה ליפני (ישנו באותה מיטה) והיא נלחצה וזה כי הסדינים לבנים והכל היה אדום ואמרתי לה שהכל בסדר חחח והיא הפיוז הייתה אמורה לישון באותו יום אצל סבא שלנו ואז זה היה יותר פדיחה
ישנתי אצל דודה שלי ואז היה כתם על המזרן
הייתי אצל ידיד שלי והמצעים שלו היו לבנים ואז אני קולטת שיש כתם אדום והייתי צריכה לבקש ממנו שיבקש מאמא שלו שתביא לי פדים.
חשבתי שיהיו פה פדיחות יותר נוראיות כדי ששלי תישמע פחות נוראית... טוב אני אספר בכל מקרה.
נסעתי עם חברות ללונה פארק והכרנו שם חבורת בנים והסתובבנו איתם. בשלב מסוים הלכתי לשירותים להחליף פד. נכנסתי לשירותים והיה תור ממש ארוך, הייתי בלחץ לעשות את זה מהר כדי לא לאבד אותם אז החלפתי מהר מהר ורצתי חזרה אליהם. ישבנו לאכול וכולם הסתכלו עליי ממש מוזר הבנים אפילו בגועל ומסתבר שהפד המשומש נדבק לי לשיער והייתי כל הזמן הזה עם פד מלא דם דבוק לי לשיער.