6 תשובות
אבוד,
אולי יתחרט שנפרד ממך אחרי שהם יפרדו..
תמיד יש סיכוי
ממש לא אבוד
אבוד. תמשיכי הלאה, לא חוזרים לאקסים.
וואי מבין אותך לגמרי רק שאני לא צריך שהאקסית תחזור אליי אלא שאני אמצא את האישה האמיתית שלי
ואין לך מה לחשוב יותר על האקס קדימה תמשיכי העלאה
תפני אליי בפרטי בבקשה
תמיד יש סיכוי אבל אני חושבת שאחרי שאת תראי שיש לו חברה את תפסיקי לאהוב אותו כבר