התחברות
הרשמה
אני מתחילה לפתח לרגשות למישהו שנראה לי שאני לא צריכה
כי לא נראה לי שזה הדדי ואני בוכה בגלל ורשמתי כזה "לא יודעת עם לקרוא לזה לילה טוב" על תמונה שהעלתי והוא שאל למה מה אני עונה לו?
26 באוקטובר 2018, 00:12
2 תשובות
מחשבה שלי..עזוב
E
ErO
אני לא יודע מה כדי לך לענות אבל אתן חומר למחשבה
בחיים אל תפספסי מישהו רק בגלל ש"זה לא הדדי"
אנשים תמיד יכולים להתאהב אפילו בלי מודעות
תביני
אף אחד לא מושלם אבל זה לא אומר שאין לך סיכוי
אני אומר שלא משנהה מה יקרה
לכי על זה
תעני לו משהו חיובי
P
Pyero