4 תשובות
הרוב הגדול חושב שרומן לא אשם
אנונימית
מי חושב שזה רומן? חחח
למה נראה לך שהמשטרה תשלם לבן אדם שישב בערך 15 שנה בכלא יותר נוח להם להשאיר את המצב כמו שהוא.
ואוף זה ממש מפחיד אותי אני לא מצליחה לישון
ואוף זה ממש מפחיד אותי אני לא מצליחה לישון
אנונימית
גם אני חושבת שזה לא רומן.
אבל עכשיו יעשו להם בעיות שוב לפתוח את התיק ולעשות משפט חוזר כי זה אומר שרומן יתבע אותם (בצדק) והם יצטרכו לשלם לו מלא כסף אז מבחינתם עדיף להם להשאיר את המצב כמו שהוא...
אבל עכשיו יעשו להם בעיות שוב לפתוח את התיק ולעשות משפט חוזר כי זה אומר שרומן יתבע אותם (בצדק) והם יצטרכו לשלם לו מלא כסף אז מבחינתם עדיף להם להשאיר את המצב כמו שהוא...
באותו הנושא: