5 תשובות
אין לי בשישי
גם אני שבוז כפרה ואני בי' שונא בית ספר מבין אותך כל כך. ולשאלה לא. ביום שלישי זה יום הבחירות
כנל
כן
יש מבחן אוף
לא כי אני חולה