5 תשובות
אין לי בשישי
גם אני שבוז כפרה ואני בי' שונא בית ספר מבין אותך כל כך. ולשאלה לא. ביום שלישי זה יום הבחירות
כנל
כן
יש מבחן אוף
יש מבחן אוף
לא כי אני חולה
באותו הנושא: