6 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יודעת למה אבל תמיד העיניים שלי קצת סגורות כאלה לא יודעת להסביר משהו הזוי ואני קצת אדישה והולכת ממש לאט ועושה הכל לאט יכול להיות זה בגלל זה?ולפעמים אני משוגעת רצח התנהגות מוזרה
דיי כולם אומרים לי מה זה החרא הזה
אנונימית
כן זה בדיוק זה.
שאת סאחית
כנראה את סטלה בטבעי .
יש כאלה
אנונימית
מעופפת, עיניים אדומות, באנגריות מפחידות מוזרות, הץנהגות שונה או מוזרה , אולי נראית צוללת וטרוקה, זה תתוי איזה סמים חחח
עיניים אדומות?