6 תשובות
אולי זה טראומטי בשבילם
כנראה איידס ^^
אנונימית
הם לא באמת מתים
הם פיברקו את את המוות שלהם כדי לברוח מהמדינה בגלל שהמוסד רודף אחריהם על בגידה במדינה
הם פיברקו את את המוות שלהם כדי לברוח מהמדינה בגלל שהמוסד רודף אחריהם על בגידה במדינה
כי עדין כואב להם.
שואל השאלה:
מה הקשר אנונימית
מה הקשר אנונימית
אנונימי
אולי הם אלים
סתם
אממ לא יודעת...תתעקש לדעת ותעדכן שתדע
סתם
אממ לא יודעת...תתעקש לדעת ותעדכן שתדע
באותו הנושא: