9 תשובות
כןן שם יפה מאוד
לדעתי לא
שם מהמם
שם מושלם
כן
ErO
קוראים לי סתיו :)
כיף לשמוע שאהבתם את השם
קרדיט לאמא ואבא חחח
כן שם יפה
X.
שם מהמם
שם מושלם לדעתי