6 תשובות
לא אבוד,תביאי אישורים לחיסורים שלך וככה הם יהיו מוצדקים ולא יכללו.
ErO
שואל השאלה:
70% מהחיסורים שלי מוצדקים אבל אמרו לי שזה 120 גם עם המוצדקים
אין דבר כזה הם לא יכולים להכליל את המוצדקיח. יש להם סיבה זה כל הקטע לא לכתוב חיסור בגלל זה הם מודקים כדי שלא ירשם חיסור
שואל השאלה:
אבל אין מה להוכיח פה אני חולה הרבה על אמת והבצפר מודע לזה ואני לא אצליח להיות מתחת ל120 חיסורים
אפילו שופט בבית משפט נותן הזדמנות לאסיר . אז לך לא יתנו ,? זה לא גרמניה פה
שום דבר לא אבוד . תגידי לה שאת מעוניינת לשפר את המצב ושיתנו לך הזדמנות להוכיח את עצמך מחדש