6 תשובות
בעבר , כשלא היו לי כלל חברים , הייתי משתפת את הפסיכולוגית שלי , והיא מאוד מאוד עזרה לי.
עבר קצת זמן מאז , יש לי מעט חברים , אבל כן..
עבר קצת זמן מאז , יש לי מעט חברים , אבל כן..
יש לי קצת חברים שאני מרגישה בנוח איתם ופורקת איתם
אוכל להיות חברתך אם תרצי:) ואני בדרך כלל שרה או כותבת. זה די עוזרת לי לפרוק
אני פורקת עם עצמי
או כאן או לכלב שלי
השחנשים הכי טובים שלי היו איתו
השחנשים הכי טובים שלי היו איתו
אנונימי
כאן.
באותו הנושא: