3 תשובות
וגם אם כן, עדיף למעלה מאשר למטה..
תלוי בחברה של הלוקרים.. אבל רוב החברות יהיו לך קצת גבוהות... אבל לא הרבה
בכול בית ספר הגובה הוא שונה.. בגדול למעלה זה המקום הכי טוב זה יהיה לך סבבה