4 תשובות
בלוגה
או שתקני תוודקה t הזאת של הסודנים צחוקים אחושרמוטה אני וכמה חברים ישבנו על זה זה עולה 20 שקל לבקבוק חבר שלי שבר לעצמו בקבוק על הרגל
יש במזרח אירופה בקבוק ב20 שח גדול... רק אומר (במקרה שאם תהיי באיזו מדינה באירופה)
אין זולה אבל איכותית ... פינלדיה רוסקי אבסולוט הן הזולות (עולות לדעתי סביבות 80 שח לליטר ) ויש את היקרות ואנגוך גרייגוס בלוגה 150-200 שח לליטר ... אם כבר לדפוק את הראש עדיף עם היקרות הסטלה פחות מגעילה (וגם יום למחרת פחות קשה )
אנונימי