5 תשובות
תשארי ערה.. ישנת הרבה.. תלכי לישון בלילה
תחריכי את עצמך לישון פשוט זה מה שאני עושה בלילה שאני לא נירדמת
אני בת^
מה שהוא מעליי אמר
תנסי שוב, אם את רואה שזה ממש בכוח ואת לא מצליחה פשוט תישארי ערה
באותו הנושא: