התחברות הרשמה

מי גם נשאר בבית ולא הולך לבצפר?

24 באוקטובר 2018, 01:37
חופששינהעייפותלילה    
6 תשובות
אני
Sol
הלוואי עליי
W
We need to help each other
אני
ג
ג'ינקס
כנראה אני
א
אתם תגלו בקרוב
me
Black smoke
אני גרה בח''ול ישלי כרגע חופש של שבועיים xd
❤ Sweet Devil ❤
באותו הנושא:
בנות אם חבר שלכן היה הולך אחרי בית ספר לקניון עם 3 בנות זה היה מפריע לכן? (אתם לא באותו בצפר)
אתם הולכים היום לבצפר?
מי נשאר בבית ולא הלך לבצפר? (:
אתם הולכים מחר לבצפר?
אתם הולכים לבצפר?
מי כמוני לא הולך מחר לבצפר ?
מי הולך לבית ספר ומי נשאר בבית? או הולך למקום אחר
מי לא הולך מחר לבצפר
ראיתי כמה ימים נשאר עד לבצפר.
הלכתם/הולכים לבצפר ?
הולכים היום לבצפר?