6 תשובות
לא למאו כבר תכננתי את 10 השנים הבאות של החיים שלי ורובן בצבא (עתודה ולימודים והכל)
לא
כן כי אני סובלת וכני אצא מצולקת נפשית אחרי שאסיים צבא
אנונימית
לא
ErO
יש לי, אבל תכלס הייתי רוצה להתגייס