7 תשובות
אז דרך התנועת נוער אולי.. או סתם תתיישבי לידו בספספל בהפסקה..
חח אז אם תראי אותו כזה במסדרון תגידי לו וואי וואי אתה לא מבין איזה שנה קשה זו יא תכין את עצמך ואז תצחקי או משהו וזהו תתחילו לדבר
ואז את יכולה גם לשאול אותו באיזה מגמה הוא וכמה יחידות ....
פשוט תגידי לו שאת רוצה לדבר איתו באיזו הפסקה.. ההמשך כבר יבוא לבד
שואל השאלה:
אבל איך להתחיל לדבר איתו? כאילו אם הוא היה בשכבה ואיתי בכיתות אז סבבה.. אבל אין בנינו קשר חוץ משאנחנו באותה תנועת נוער
אבל איך להתחיל לדבר איתו? כאילו אם הוא היה בשכבה ואיתי בכיתות אז סבבה.. אבל אין בנינו קשר חוץ משאנחנו באותה תנועת נוער
אנונימית
ברור. תדברי איתו על נושאים שהיית מדברת עליהם בני גילך
כן
דברי איתו על כל דבר שקשור לבצפר או לחיים..
דברי איתו על כל דבר שקשור לבצפר או לחיים..
באותו הנושא: