4 תשובות
הרגיש לי הרבה פחות מחודשיים, אני מניחה שזה תלוי באדם. רוב האנשים והמורים אומרים שזה עובר מהר.
בית ספר משעמם, מאוד, במקום לקדם את החזקים הם ממצעים את כולם
לי כן אבל באתי רק חצי מזהמן בערך
הזמן עובר ככ מהר כשאתה כבר לא בלימודים
באותו הנושא: