יש לי בכיתה ילדה סופר מעצבנת היא כל הזמן מציקה לי מקללת אותי
יש לי ילדה בכיתה ילדה שאני כל כך שונאת!!!!! היא מקללת אותי מציקה לי אני פשוט לא סובלת אותה והיא שונאת אותי כל כך לא באלי להגיד למורה כי אמרתי והיא לא ממש עושה כלום וגם היא תמשיך לעשות את זה מה להגיד לה בבקשה תעזרו דחוף!!! אני לא יודעת היא מקללת אותי כל יום מציקה לי ואני לא יכולה איתה מה להגיד לה בפעם הבאה שהיא תעשה את זה???