6 תשובות
ספאמרית יקרה,
את מספימה כבר 6 דקות או יותר,
מקווה שיגמרו לך השאלות,
תודה.
אנונימית
10 דקות זה הישג, לא מבינה על מה היא מדברת..
תשמעי.. קשה באמת להבין למה, זה המון זמן.
כי זה 10 דקות.
חחח אני פיפיי
אנונימית
באותו הנושא: