4 תשובות
שלום שלום
שואל השאלה:
אפשר סיכום
אפשר סיכום
אנונימי
נקבל בימים הקרובים
אני.
עשיתי אותו בתחילת כיתה י
אני עכשיו בכיתה יא
אני לא זוכרת כלום ממנו
עשיתי אותו בתחילת כיתה י
אני עכשיו בכיתה יא
אני לא זוכרת כלום ממנו
באותו הנושא: