3 תשובות
זה לא ממש מקובל...
צריך לשים לב שאין שום מערכת יחסים רומנטית... זה הכל ^^
בלי פלירטוטים כמובן..
אממ תלוי איזה יחס יש ביניכם, נגיד אני שולחת למורה שלי באנגלית לב אבל למחנכת לא