9 תשובות
חוץ מנכות, שהן רק ימצצו
אני פשוט בעד שלכל בן אדם יהיה את אותם הזכויות שצריך להיות, ללא קשר לאם הוא זכר או נקבה.
פמניסטית.
לא מגדירה את עצמי כפמיניסטית.
אני מאמינה שאישה יכולה להיות עצמאית, נשים הן מאוד חזקות ואני מאמינה שצריך להיות שיוויון בין שני המינים.
אבל בואו לא נתכחש לעובדה שיש דברים ספציפים שגברים יותר חזקים ומבינים בזה, נקודה.
אני מאמינה שאישה יכולה להיות עצמאית, נשים הן מאוד חזקות ואני מאמינה שצריך להיות שיוויון בין שני המינים.
אבל בואו לא נתכחש לעובדה שיש דברים ספציפים שגברים יותר חזקים ומבינים בזה, נקודה.
אפשר להבין חזקים אבל באיזה דברים גברים מבינים יותר?
אישה יכולה להבין אותו דבר כמו גבר ויותר וגם להפך, לדבר הזה אין קשר למין בכלל
אישה יכולה להבין אותו דבר כמו גבר ויותר וגם להפך, לדבר הזה אין קשר למין בכלל
רק לראות את התגובות פה ובכל מקום אחר...
זו הסיבה להיות מיזאנדרית בלי קשר לפמיניזם.
זו הסיבה להיות מיזאנדרית בלי קשר לפמיניזם.
אנונימית
אני פמינסטית אבל לא קיצונית
אני בעד וגם בטוחה שנשים יכולות לעשות הכל!
אני בעד וגם בטוחה שנשים יכולות לעשות הכל!
אני שוביניסט וחושב שכל אידה צריכה להיות במטבח
אני מסכים איתך חושב שזה צריך להיות שווה בשווה צריך להיות שוויון..
באותו הנושא: