5 תשובות
לשחק יותר ואז ללמוד את האסטרטגיה של המשחק.
עניין של זמן.
ככל שתבלה במשחק הזה יותר זמן > תשתפר.
אל תשחק
אנונימי
שואל השאלה:
אני תמיד יורה על בן אדם פוגע והוא הורג אותי בשניה ואני לא אותו למה
אנונימי
תמיד תיהיה ביתרון של גובה