3 תשובות
את לא חייבת, לדעתי ובכנות בבקשה אל תפגעי מזה, את צריכה לפנות לעזרה מקצועית ולעזור לעצמך, וכן זה לא פשוט וכן זה לא קל, הפרעות אכילה לרוע המזל הופכות את הכול לקשה מדי, אבל אין מה לעשות, לפעמים צריך להילחם בשדים האלה שיש לך, ולנצח אותם, לא פשוט ממש, אבל זה מה שצריך לעשות.
תרדי מה את רוצה מאיתנו
תנסי להתאמן במכון או לעשות דיאטה או לקחת תוסף פרוביוטיקה
באותו הנושא: