2 תשובות
אל תמשיכי לקחת!!
לקחת כדורים זה פוגע בכבד ועוד כשזה סתם..
אם שיחקת את עצמך חולה
ואת לא באמת חולה
אז למה לקחת את הכדורים ?
זה הרבה יותר מזיק
באותו הנושא: