2 תשובות
אל תמשיכי לקחת!!
לקחת כדורים זה פוגע בכבד ועוד כשזה סתם..
לקחת כדורים זה פוגע בכבד ועוד כשזה סתם..
אם שיחקת את עצמך חולה
ואת לא באמת חולה
אז למה לקחת את הכדורים ?
זה הרבה יותר מזיק
ואת לא באמת חולה
אז למה לקחת את הכדורים ?
זה הרבה יותר מזיק
באותו הנושא: