4 תשובות
אני גם ישנה בממד ואני פשוט בבוקר ישר שאני קמה אני פותחת את החלון וכל עוד אני לא בחדר הדלת פתוחה
שואל השאלה:
ניסיתי לא נכנס אוויר כי יחסית חם עכשיו
ניסיתי לא נכנס אוויר כי יחסית חם עכשיו
חלון/ מאוורר
לפתוח חלון
באותו הנושא: