7 תשובות
כן לכי בעשר
כן תבואי ב-10
תגידי שלא הרגשת טוב או משהו ועכשיו השתפר לך
תגידי שלא הרגשת טוב או משהו ועכשיו השתפר לך
בעשרר אחותי
ב8:30
תקבלי שעה חופשית
תקבלי שעה חופשית
שואל השאלה:
ואם ישאלו למה לא באתי בשמונה וחצי
אני אגיד בגלל שאסור לי גם ככה להתאמן
אבל אם פתאום יכעסו או לא יודעת מה
ואם ישאלו למה לא באתי בשמונה וחצי
אני אגיד בגלל שאסור לי גם ככה להתאמן
אבל אם פתאום יכעסו או לא יודעת מה
לכי בעשר
באותו הנושא: