6 תשובות
גם אני
אני חושבת שאת לא יפה אלא יפייפיה זה דבר טוב לחשוב ככה הלוואי עליי אל תתני לאנשים להוריד לך את הביטחון העצמי בחיים!
גם אני חושבת ככה. וטוב שכך.
כי את יפה
אנונימית
מודעות עצמית זה דבר טוב
אני גם חושבת ככה