3 תשובות
לעשות להם מקום של קרבות שהם יפרקו עצבים
חחח הם ילדים זה הגיוני זה קורה גם אצלי עם אחים הקטנים שלי והם גם באותו גיל כמו אחים שלך זה יקרה לא משנה מה זה אחים פשוט ככה הם מראים אהבה אחד לשני
חחח הם ילדים זה הגיוני זה קורה גם אצלי עם אחים הקטנים שלי והם גם באותו גיל כמו אחים שלך זה יקרה לא משנה מה זה אחים פשוט ככה הם מראים אהבה אחד לשני
לא להתערב שלא תכנס לקו האש
לגרום להם לחשוב בהגיון. הרי הם אחים, הם צריכים להסתדר ולאהוב את אחד השני. תעשה כמו "גישור" שכל אחד יגיד את מה שמפריע לו ותפתרו את זה ביחד.