התחברות
הרשמה
איך הסידרה אילת? שמעתי שהיא בהתחלה משעממת ועכשיו כבר לא.. והתחלתי לראות וזה היה די גרוע
21 באוקטובר 2018, 15:59
3 תשובות
רמת משחק בתחת
חוץ מניב סולטן
N
Nope.
סדרת פח מזכירה את כפולה לגמרי
ס
סמבצית
לדעתי זה דווקא מאוד מעניין, תכלס אני היחידה אולי .
א
אורה ושמחה