2 תשובות
היי יפה את הכי יפה בעולם ...ואת ראויה לאהבה לא משנה באיזה מצב אבל תיישרי את הגב תעמדי זקוף ותאמרי לעצמך כמה את יפה כשתאמרי יום יום לעצמך זה יכנס למודעות שלך שאת יפה !!!
אנונימית
מסכימה עם האנונימית מעליי.
ובנוסף, אגב, יש הרבה דברים שאת יכולה לעשות בשביל לשפר את החיצוניות שלך.
את יכולה להסתפר, את לא מבינה איזה כיף זה תכלס, זה כאלו קצת משנה את איך שאת נראית וזה פשוט עושה טוב. להתלבש יפה זה גם גורם לי לחשוב שאני יפה. ויש מלא דברים שאפשר לעשות, אבל כמובן אהבה עצמית צריכה להגיע בעיקר ממך, ואם אין לך סביבה אוהבת אז תתחילי לבנות סביבה כזאת כי זה יעזור לך. את צריכה אנשים בחיים שלך שייתנו לך תמיכה כשאת מרגישה ככה. ותקשיבי לי, בסופו של דבר יופי זה טעם, אולי את לא יפה בעינייך אבל בעיניי אחרים את מושלמת. וגם אם לא נראה לך כרגע, וזה אולי לא אומר לך כלום עכשיו, אבל את תראי את זה בסוף, את רק צריכה לבנות לעצמך ביטחון עצמי. עם ביטחון עצמי את יכולה להשיג מלא דברים בחיים. לפעמים זה גם כל מה שצריך. ואופי טוב גם. ותנסי למצוא דברים שאת אוהבת במראה שלך, ומשם תתקדמי לדברים שאת לא אוהבת ותכריחי את עצמך לאהוב. בסופו של דבר את תאהבי. אבל זה ייקח זמן, למרות שזה שווה את התוצאות בסוף. גם אם זה נשמע לך מגוחך באמת שזה עובד, פשוט אל תוותרי גם אם זה ייקח לך 5 שנים מצידי. (קצת הלכתי רחוק אבל בשביל הכוונה יעני). בכל אופן, בהצלחה לך ואל תשכחי שכל אחד יפה בדרך שלו ושאפשר תמיד לשנות דברים או לעשות דברים חדשים כדי להרגיש טוב יותר, וגם סביבה של אנשים טובים יעשה לך טוב. אל תהיי שקועה בתוך זה יותר מדי, תתחילי לשחרר את מה שאת מרגישה ולהתחזק מכך. בהצלחה! ואני כאן בשבילך.
ובנוסף, אגב, יש הרבה דברים שאת יכולה לעשות בשביל לשפר את החיצוניות שלך.
את יכולה להסתפר, את לא מבינה איזה כיף זה תכלס, זה כאלו קצת משנה את איך שאת נראית וזה פשוט עושה טוב. להתלבש יפה זה גם גורם לי לחשוב שאני יפה. ויש מלא דברים שאפשר לעשות, אבל כמובן אהבה עצמית צריכה להגיע בעיקר ממך, ואם אין לך סביבה אוהבת אז תתחילי לבנות סביבה כזאת כי זה יעזור לך. את צריכה אנשים בחיים שלך שייתנו לך תמיכה כשאת מרגישה ככה. ותקשיבי לי, בסופו של דבר יופי זה טעם, אולי את לא יפה בעינייך אבל בעיניי אחרים את מושלמת. וגם אם לא נראה לך כרגע, וזה אולי לא אומר לך כלום עכשיו, אבל את תראי את זה בסוף, את רק צריכה לבנות לעצמך ביטחון עצמי. עם ביטחון עצמי את יכולה להשיג מלא דברים בחיים. לפעמים זה גם כל מה שצריך. ואופי טוב גם. ותנסי למצוא דברים שאת אוהבת במראה שלך, ומשם תתקדמי לדברים שאת לא אוהבת ותכריחי את עצמך לאהוב. בסופו של דבר את תאהבי. אבל זה ייקח זמן, למרות שזה שווה את התוצאות בסוף. גם אם זה נשמע לך מגוחך באמת שזה עובד, פשוט אל תוותרי גם אם זה ייקח לך 5 שנים מצידי. (קצת הלכתי רחוק אבל בשביל הכוונה יעני). בכל אופן, בהצלחה לך ואל תשכחי שכל אחד יפה בדרך שלו ושאפשר תמיד לשנות דברים או לעשות דברים חדשים כדי להרגיש טוב יותר, וגם סביבה של אנשים טובים יעשה לך טוב. אל תהיי שקועה בתוך זה יותר מדי, תתחילי לשחרר את מה שאת מרגישה ולהתחזק מכך. בהצלחה! ואני כאן בשבילך.
באותו הנושא: