36 תשובות
לא
מה. אם אתם כיתת מצטיינים אז אתם אמורים לגמור מוקדם יותר לא? כאילו אתם פשוט יותר טובים סוו..
שואל השאלה:
^ לא. אנחנו לומדים יותר שעות ויותר חומר אז לא ממש
לפעמים מתבטלים שיעורים אבל זה מתקזז עם אחרים...
לא, בחרת ללכת לכיתה הזאת ולהשקיע מעצמך אקסטרה תעמדי בזה
חחח את מצחיקה אותי
אני גם במופת ואנחנו מסיימים כל יום בחמש אחר הצהריים (שעה עשירית)
במקום להתלונן תגידי תודה, לסיים שישית זה פרס בשבילנו
אנונימית
אנחנו מצויינות ומסיימים ב12 חnחחחnחחח
אנונימי
האמת שזה הגיוני ..כי כיתת מצטיינים דורשת הרבה השקעה ושווה את ההשקעה של בית הספר בכם...זה לרוב ככה שכיתות מצטיינים מסיימים ללמוד מאוחר יותר יום יבוא ותצחק לכולם בפרצוף תהיה לך עבודה ופרנסה טובה ,ותוכל להרשות לעצמך כמה חופש שבאלך ....התעודד בוי!
אנונימית
i feel you
ששצ אני מסיימת ללמוד אשכרה בחמש כמעט כול השבוע וגם בשבע ושש יש
חיים את בכיתת מופת
מה חשבת לעצמך

חברה שלי גם במופת ויש ימים שהיא מסיימת לפנינו
את בחרת מופת תתמודדי עם ההשלכות
בשעה 6?! וטפ זאת התעללות.
אני גם מופת
תספרי לי על זה...
לא הייתי שורדת
מרגיז, אבל אם את רוצה להצטיין את צריכה להתאמץ. זה מה יש
איכס יעצלנית
אני בכיתת מופת ואנחנו גומרים כל יום שעה 7-8
רק בשישי יש 4 וזה כי מרחמים עלינו. וזה עצוב כי יש מחסור בשעות דווקא.
בזמן שרוב השכבה מסיימים 6. אז יאללה לא טוב לך מופת? לכי.
מצדי להישאר עד 4.
הכי מאוחר שלי 4 והכי מוקדם זה 2 אנחנו מהסעות אז אין אצלנו דברים כאלה או 4 או 2
שואל השאלה:
לאנונימית שכתבה שהיא מסיימת בחמש ולזאת שאמרה שאני עצלנית:
זה היה חד פעמי היום בדרך כלל זה זה ב-9 3 ימים בשבוע (אז גם בשבילי זה פרס)
אני אמרתי שזה לא הוגן *שכל* הבית ספר גם כיתות מופת משכבות אחרות משתחררות מוקדם!
מה קשור שהיא בחרה במופת אז שתמודד עם ההשלכות?
אנונימית
אני לא כיתת מופת ואני גומרת כל יום שעה שישית.
אני בכיתה ח ואני בכיתה רגילה ואנחנו מסיימים בראשון-שלישי שישית
ברביעי וחמישי שביעית
ובשישי רביעית
עריכה: הכוונה היא שאת גומרת ב18:00 שזה שש בערב או שעה שישית?
יואו חשבתי שאת מתכוונת שאתם מסיימים ללמוד בשעה שש
מה יש לך זה לא כזה נורא, יש כאלה שמסיימים יותר מאוחר
אני בטוחה שזה מכעיס אבל לפחות זה לא עד אחר הצהריים..
אנונימית
כן זה באמת מעצבן ולא פייר...
שואל השאלה:
אני לא מתלוננת על הכיתה!
אני אומרת שכל הכיתות בבית ספר השתחררו באותה השעה ואנחנו שעה אחרי (כולל כיתות מופת בשכבות האחרות)..
שואל השאלה:
15
אני מסיימת ב14
למה ככ מאוחר?
אנונימית
אני גומר ללמוד בשביעית
חחח אצלנו כל השכבה מסיימת שעה חמישית רק אנחנו שמינית
ככה זה גם אצלנו
כעע
אני די בטוחה שהיא מתכוונת לשש ולא לשעה שישית בהתחשב בזה שכיתות רגילות בדרך כלל לומדות עד שביעית ומופת בכלל..
אוי ואבוי תינוקת שלי
לא רק שעה שישית
אני במופת בכיתה י' ומסיימת בשעה תשיעית, הלוואי עליי להשתחרר בשישית.
בכיתה ט' גם למדנו עד שביעית שמינית.
אם את רוצה להמשיך במסלול הזה כדאי שתתחילי להתרגל ולא להתבכיין.
הייתי כיתת הצטיינות באנגלית אותי השאירו גם אבל זה בגלל שעשיתי 8 יחידות אנגלית. מעניין כמה אנשים יגיבו ויגידו שאין דבר כזה ואז יחפשו ויבינו שיש
חמודה לסיים שעה שידית זה חלום תהיי שמחה דאת מסיימת בשעה כזאת אז מה הם כבר עושים בשעה הזאת שהם הלכו הביתה.. כולה שעה
ככה זה מופת תתרגלי. את בחרת להיות שם בסופו של דבר... יכלת לא לבחור בזה כמו רוב הילדים ולסיים מוקדם איתם...
אני גם במופת כל יום 78 חוץ מאחד שמסייעים ב6