התחברות
הרשמה
בנאדם אחד אמר לי אף אחד לא אוהב אותך
חוץ ממני. למה שיגיד דבר כזה?
21 באוקטובר 2018, 12:00
ידידות
מושגים
קנאה
אהבה
2 תשובות
כי הוא דפוק
ק
קולד טו מי
לכולם אמרו את זה לפחות פעם בחיים תאמיני לי פשוט תתעלמי תאהבי את עצמך את לא צריכה אף אחד
אנונימית
באותו הנושא:
אני מרגישה שאין בנאדם שאוהב אותי, ואף אחד לא מקשיב לי בעולם הזה
יש לדעתכם בנאדם מפורסם שפשוט אף אחד לא אוהב אותו שאין לו מעריצים שכולם שונאים אותו?
איך אתם קוראים לזה בנאדם עולה על הגב של בנאדם אחר והוא סוחב אותו ככה עליו?
תהיו כנים בבקשה, אם בנאדם לא מוציא תעודת בגרות הייתם פוסלים אותו?
איב אנד ליר זה אותו בנאדם או שזה שתיים שהם תאומיים ממש זהים?
אם היה בנאדם שהייתם אוהבים והייתם מפחדים להגיד לו את זה הייתם שולחים לו את זה?
אם קראתי ספר תהילים חברתי לשרוף אותו אני בנאדם רע?
שאלה שמעניינת אותי בנאדם עם משכורת של 6000 שקל בחודש יכול להתקיים עם דירה ואוכל וכו?
אם באינסטה כתבתי משהו וכתוב seen באמצע המסך, זה אומר שאותו בנאדם חסם אותי?
אם אני נוטר טינה למישהו, זה עושה אותי בנאדם רע?
אם העולם היה בנאדם, והוא היה אובדני, הייתם מפסיקים לזהם אותו בזבל שמדכא אותו?